Translate

tisdag 3 mars 2015

Är jag äntligen på väg...

Jag känner att den sista tiden har gjort
under verk för mig.Vist jag känner av utmatningen
fortfarande.Men jag känner att den inte är en del av
mig längre.Och det känns så himla underbart :)

Känner att jag har en flow som bara flyter på.
Saker som fått mig stressad för ut,gör mig inget
längre.Jag andas tänker genom situationen.
Och sen känns det inte alls lika tungt.
Låter helt galet men,det fungerar.Att fråga sig
själv.Kan jag ändra på situationen,blir det bättre 
om jag gör de genom att fråga sig själv
enkla ord.

Får en att slappna av och se
problemet en att det ger dig problem.
Vi använder oss av mind fluness  och det 
är så av slappnade.Ska lägga in en länk
https://www.youtube.com/watch?v=tCpG2VkOjW8 
Här i från kan det inte bli sämre bara bättre<3

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar