Translate

torsdag 5 mars 2015

Ett svart hål...


Denna låt med Maria Picaso,hennes nya låt 2015.
Jag förstår varje mening av den låten.
När man väl är där nere,ser man ingen framtid.
Man ser bara det där svarta framför sig.
Och det enda man vill att det ska ta slut.

Min svåra utmatning har jag verkligen varit
så nere.Så långt ner man nu kan komma.
Trodde jag aldrig skulle komma tillbaka.
Men efter 1½ år,ser jag min framtid.
Jag ser en ljus och harmoniks tid i mitt liv.

Men när jag väl var där nere,kändes de så
tomt.Fast jag inte var själv,så kändes de som
jag var helt själv i hela universum.
Jag var så trött så utmattad att jag inte kunde se
höra eller lyssna.Mina tankar gick i hopp
jag orkade inte lyssna.Jag försvann håll på
att somna.

En ska är jag säker på,ATT JAG ALDRIG
MER VILL KOMMA TILL DE STADIET.
Jag kommer aldrig mer släppa mig.
Jag finns,jag lever här och nu.
Och jag är viktig som person.
Som mamma,som fru som vän <3

Och jag vill leva nu...

// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar