Translate

söndag 29 mars 2015

En lång bil tur...

 
 
I dag ska jag åka med Ulle till sin mamma i Småland.
Det blir en tur på 100 mil tur och retur.
Hon glömde kvar en massa saker sist hon var där.
Så hon frågade mig om jag ville göra henne sällskap.
Vi kan ju båda köra så då blir det inte lika jobbigt.

Så min killar blir själva hemma hela dagen.
Kommer nog inte hem för en vid 22-23 i kväll.
Fattar inget,ställde mobilen 1 timme förre
när jag gick och lade mig.Och när jag vaknar 
så är det 1 timme förre i alla fall.

Kan det vara så att mobilen ställer om sig själv.
Och då flyttades min kl 1 timme till.
Eller aja tokigt vart det i alla fall :)
 
I går kom även Kevin till frisören.
Så nu är alla killarna friserade igen :)
Fast jag tyckte Kevin var så fin i sin frisyr.
Nu i natt har han sovit över hos sin kompis.

// Laila

2 kommentarer:

  1. Mobilerna nu för tiden ändras automatiskt :) så det kan ju vara så att det vart en dubbeltillbakasllning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha ja någe knas vart de :) Men jag kom upp i god tid i alla fall

      Radera