Translate

tisdag 12 maj 2015

Har varit så trött igen...

I några dagar har jag känt mig så där trött.
Jag gillar inte den tröttheten,den slår
så hårt på mig.Jag vill bara gå och lägga mig.
Men det är inte så bra,då sover jag sämre på
natten och så är jag inne i en dålig cirkel :(

Problemet är att jag kan somna sittande.
Ha ha ha jag är helt väck,när jag blir så här
trött.Och sen blir jag nedstämd,orkar inte
vill inget.Men nu har jag lärt mig att
när jag mår så här.Måste jag börja och ta det lugnt.
Köra meditation och bara vara.
 
Sen kommer kraften tillbaka :)
I dag gick Simon själv på Emaus gruppen.
Och det hade gott jätte bra.
Det är så skönt att han är tillbaka till Emaus igen.
Slipper att åka taxi,nu är han där.
Blir mycket lugnare för Simon.

// Laila

 ner vid våran ankdamm :)
det är så mysigt att vara här.Simon älskar att springa
omkring här nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar