Translate

fredag 8 maj 2015

Ibland så tar orken slut...

 
 
I går kväll, hade vi en otroligt jobbig 
kväll jag och mina barn :(
Det bråkades och det slogs.
Jag blir så totalt ledsen att barnen, kan vara
så hårda mot varandra.
Så i dag när Simon ska till Emaus gruppen,
för första gången så får Mange följa med.

Jag orkar inte,jag är så stressad just nu
så jag håller på att gå upp i taket.
Och nu har jag kommit så långt,att jag
säger till nu orkar inte jag mer.
Jag har även lärt mig när jag blir stressad.
Vilka symtom jag får,jag blir väldigt rastlös.
Jag kan inte sova,somnar och vaknar.
Och sen känner jag sådan oro :(

Så nu när jag känner dessa symtom.
Då drar jag ner på tempot direkt.
Och det är så jag känner nu.
Jag måste stanna upp,åter hämta styrka.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar