Translate

onsdag 6 maj 2015

Inre tysthet...

Det känns som björnen inom mig sover.
Jag har ett annat lugn i mig.
Ett lugn som jag aldrig känt för ut.
Och det är så skönt,att bara få vara.
Att inte känna något,inget som stör mig längre.

Och stör det mig, så tittar jag på det.
Men sen släpper jag de.
Jag låter inte saker passera mig längre.
Jag vill känna dom,även om dom gör ont.
Även tårar är något positivt.
Dom talar ju om att du känner och
det är ju fantastiskt.

Men sen vad du gör av det.
Det är ju det, som har den störta betydelsen.
Vad du väljer att göra med det.

Livet är alldeles för skört,
att inte tillåta sig själv att leva de
som du själv vill.

För du är ju inte dessa tankar eller de som
gör ont.Så du bestämmer ju över dig
och dina känslor.
Så låt inte dina känslor förstöra för dig.

Acceptera det som är och sen låt det gå.
Lev,lär,andas,älska,förlåt dig själv och andra.
Låt livet få leva med dig <3

// Laila

 

2 kommentarer: