Translate

måndag 8 februari 2016

Jag säger upp mig som mamma!!!!

Var det en på Expressen som skrev.
Jaha stakars dig som måste genom gå din dotters
vinterkräksjuka.
Här sitter man som totalt slut mamma,till
ett barn med adhd.Och du säger upp dig som
mamma,bara för att.

Om det någon som har patent på det,så
är det vi föräldrar till barn med NPF.
Eh jag vart bara så jävla less,på mammor
som tycker det är så jobbigt :(

Själv ger jag nog upp livet snart tror jag.
Har jobbat 75% i en vecka.
Och jag har redan get upp hoppet.
Huvudverk och så jävla trött,hur sjutton ska
jag klara detta.
Känner bara att jag vill gråta,hur kom det sig att
 mitt liv blev så här.

''Jag sa upp det 
hängde upp mina arbetskläder
och satte mig på en stol
Och där sitter jag en i dag''

// Laila

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar