Translate

torsdag 27 december 2018

Nu håller vi tummarna...

Känns lite tråkigt att bara arbeta 2 dagar till.
På Onsdag den 2 Januari går vi Boendestödjare
över till psykiatrin.Vi ska inte längre, tillhöra
hemsjukvården Hemtjänsten längre.
Hmmm detta är väldigt konstigt för
bara 2-3 år sen,så fanns de en renodlad grupp.

Men allt skulle vara under ett tak,men detta har ju
inte fungerat så bra.Vi får väl se hur detta kommer att funka.
Dom ligger lite efter och inget är färdigt :(
Men jag försöker inte tänka så mycket på de.
Så länge mina kunder, får sin hjälp som dom ska ha.

Så på onsdag får jag be ge mig till, Skallberget servicehus.
Får försöka komma i håg att jag inte ska åka till Malmaberg.

Nu håller jag tummarna, att jag slipper mera förkylningar.
Snorar och har sådan slem hosta :(

// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar