Translate

söndag 23 december 2018

God Jul...

Legat igen med feber och slem hosta :(
Fick gå från jobbet i fredags.
Ramlade i hopp på soffan sov till kl 17,
då Kevin kom och frågade om jag orkade göra lite mat.
Vi hade pyttipanna hemma så de fick de bli.
Lätt att bara steka på.

Glad att jag låg på soffan i går,
det hade tydligen varit kaos ute.
I dag när jag åkte vid kl 10,
då var det helt underbart lagom med folk :)
Fick det jag skulle ha i alla fall.
 
Sen vart en sväng till mamma och pappa i sura.
Skulle hämta lite saker som mamma och jag skickade efter.  
Och sen i väg och handla jul mat.

Blir enkelt på juldagen då familjen kommer.
Då har vi beställt från Ica ettan.
Ska bara hämta hem de.

Nu på em har jag och Mange slagit in jul
klapparna och städat.
Håller på med julskinkan nu :)
Och Simon är i badet,kan dagen sluta bättre <3

// Laila


Våran lilla julgran,med alla julklappar.
Usch vi skämmer bort våra killar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar