Translate

lördag 4 februari 2023

När magen försvinner...

På måndag börjar jag med 7 mg,pratade med min läkare i går.

Och han varnade mig att jag kan må illa igen 😨

Sen sjukskrev han mig till sista Februari. 

Mycket av min smärta har släppt, men inte ljumsken.

Så jag har ju fortfarande problem med att få upp benet.

Men jag skulle behöva göra något med ryggen.

Eller ländryggen, känner att de behöver lite muskler.

Ska se om jag kan hitta lite övningar på nätet.


7 cm i omkrets har försvunnit från min mage 😱

Helt sjukt, att så mycket bara försvinner 😉

Jag känner ju på mina kläder, att dom börjar bli större.

Nästa vecka behöver jag köra Kevin till jobbet 3 gånger.

Hans bil är trasig, så när jag behöver min bil.

Så måste jag köra honom till Tillberga,

tur att de inte är så långt bort.

 

Temas mötte på tisdag.

Medarbetarsamtal på onsdag.

Och Arena på torsdag.

Göra upp ett schema för Simon,till i

höst. Så han får läsa in svenska och matte.

 

Tror vi gjorde ett klokt beslut,

att låta honom villa i 1år.

Men han är medveten om att han måste läsa 

in ämnena. Vad han ska göra sen, de får vi se.

 

// Laila   




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar