Translate

torsdag 28 september 2023

Dag 2...

I dag var de dag 2 med Ozempic

Jag har inte varit så värst hungrig,

har fått lovat äta något.

Så det vart en kopp kaffe och en protein pudding 😁

Nu kväll i vart hemma gjord mos med kalvsylta

och sallad. Min man är rolig ska jag inte steka lite 

fiskpinnar. Dom åt köttbullar vilket jag bara inte får ner.

Efter coviden 2021 så tappade jag ju lukt och smak.

Fortfarande väldigt skevt smak och lukt.


Så de är visa saker som jag bara inte kan äta.

De smakar värre en värst 😂


Sydde klart Lejas kläder,vart så fint.

Men mössan vart ju bara så himla söt.



I morgon ska jag göra 8 äppel- pajer till Manges 

jobb igen.

Kunder bara älskar när jag bakar till dem.

Dom kan inte glömma jordgubbs pajen

som dom fick i somras.

Men de måste vara färska då,

annars blir det bara blask.

Så jag har lite att pyssla med i morgon.

Dom måste vara färdiga till kl 16.

 


 

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar