Translate

fredag 29 september 2023

Dag 3...

Jag har nu lagt upp ett schema på

när jag behöver äta.

Jag tror att jag äter för lite om dagarna.

Så kroppen vill inte släppa av

dom där kg som jag vill bli av med 😬

Pratade även om det med min läkare.

Han sa då att jag behöver äta minst 5-6 gånger

under en dag 😱😱

Haha de inte gör,får jag i mig

2-3 får jag vara glad.

 

Nu har blåmärken kommit upp på

Simon,så han ser ut stakarn.  

Ser helt mörbultad ut.

Han kom hem på lunchen i dag,

tänkte att nu kommer han inte i väg.

Men vilken kille,

De har hänt så mycket med Simon under detta

året. Han vill se fin ut och vara ny duschad till skolan.

Och nu börjar han få Kevins pris klass

i kläder också.

Men vi bestämde i dag att

1000 kr går på Simons konto,hans spar konto.

Sen kan han köpa vad han vill sen.

I Göteborg skulle han ha en Tommy Hilfiger 

mössa för 549 kr.

Och de fick han ju.

Fast en svart,vart de. 

 

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar