Translate

söndag 12 november 2023

Fars dag...

Grattis alla pappor 😍💖

På fars dag...

Vi har ju en här hemma,

som är mycket upp skattad 

som vi älskar så mycket. 


Har ju börjat virka 😁

Och just nu virkar jag en duk till soffbordet.

Haha den är inte perfekt,men nöjd

att jag fått i hopp något.

Men de är riktigt kul att sitta och virka.



Inget speciellt mönster utan kör bara på.

Men de blir nog bra när den blir klar.

I morgon är de föräldrar mötte för Simon.

Och äntligen är Kevins bli klar.

Halleluja 😀

Så nu kan jag lämna in min bil,så

jag kan åka och besikta den.


Denna vecka är de lite att göra.

Först föräldrar mötte,sen på tisdag

är de planerings dag på jobbet.

Och på torsdag ska jag och M gå på

medium ska bli så spännande 💕


// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar