Translate

lördag 4 november 2023

Inte som vi tänkt...

I onsdag var jag på en liten krus i virkning 😍

Har alltid velat lära mig,så nu vart de av.

Sitter och övar,de blir bättre och bättre.

Veckan som var vart ju inte som jag,

hade tänkt mig 😒

Kevins bil vart ju inte klar,så han 

har ju haft min bil.

Ska jag ha den blir de så mycket åkande 

fram och tillbaka.

Så vi ska ta Åsby med mamma en annan dag.

Simon är ju ledig Måndag och fredag nu.

Lite nytt schema från måndag.

 

Så nu ska han gå tisdag,onsdag och torsdag.

Tror detta blir lite bättre och han kommer i säng.

Som de har varit blev inte så bra.

Tur är att de är inga problem att ändra,

dom är ju bara så himla bra på Vegas 💕

 

Som vanligt är manen på halloween fest 😀

Fick följa med om jag ville,

men inte så kul när man har ont och inte kan gå.

Och de skulle bli så mycket folk,

haha man kan tro att jag blivit folk skydd.

Tycker de är sjukt jobbigt med mycket folk.

 

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar