Translate

tisdag 20 februari 2024

Övning...

 

-ATTRAKTIONSLAGEN-
relationer och aktiviteter du tidigare har njutit av är på väg att förändras pga att du har blivit känsligare och mer medveten om energier.
 
ÖVNING
kalla tyst på ärkeängel Raguel (relationernas ängel) och Camael ängeln som hittar det du söker) och säg:
" ärkeänglarna Raguel och Ccamael,tack för att ni hjälper mig att vara sann mot mig själv medans jag går igenom den här viktiga förändringen. jag ber om er fullständiga och genomgripande assistans när jag reder ut mina relationer,min karriär och andra områden i livet där jag känner att mina preferenser har förändrats.
vägled mig igenom dessa förändringar med nåd,medkänsla och intrigitet så att alla inblandade blir väsignade"
 
 
Så här kan du tolka olika änglanummer
Siffran 0 – Heligt tal
Du är ett med universum, du är i ett flöde.
Siffran 1 – Goda resultat
Du kan styra din situation, så ha ett positivt sinne. Då får du goda resultat.
Siffran 2 – Ha tillit
Du är hörd, ha tillit. Och ha ett öppet sinne nu i denna situation.
Siffran 3 – Du får hjälp
Du har hjälp från dina guider, änglar och universum.
Siffran 4 – Ge inte upp
Ge inte upp om du funderat på det, du får hjälp av oss.
Siffran 5 – Nytt är på väg
Något nytt och glädjerikt är på väg in i ditt liv.
Siffran 6 – Släpp rädslor
Släpp dina rädslor nu, du får hjälp av oss.
Siffran 7 – Släpp taget
Fundera inte så mycket, det går bra, fortsätt med det du gör fast du tvivlar.
Siffran 8 – Överflöd
Överflöd är på gång i ditt liv. Din andlighet utvecklas och du växer som människa. Ta emot gåvorna i ditt hjärta.
Siffran 9 – Tro på dig själv
Du vet vad du vill och tror på. Skjut inte på det du ska göra. Du är viktig.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar