Translate

torsdag 13 juni 2024

Kan ord ändra ditt sätt att tänka...

De har snart gott 1 månad sedan jag började 

att säga detta varje dag.

Och jag känner hur jag har förändrat

mitt sätt att tänka om mig själv 💖

De sägs ju att man ska prata snällt om sig själv.

Och jag känner mig så mycket starkare.

Jag känner att mitt inre är smartare,

för att jag känner mig som en vinnare.

Svårt att förklara...

Men jag litar på min intuition

och jag känner att just nu så kan inget stoppa mig 💪

 


  Jag är värdig

Jag är älskad

Jag är kapabel

Jag är modig

Jag är fin

Jag är ärlig

Jag är stark

Jag är smart

Jag är snäll

Jag är en kraft källa

Jag är inspirerande

Jag är en vinnare

Jag är själv säker

Jag är värdefull

Jag växer i mig själv

Jag läker mig  

Och jag lär mig

på min resa jag färdas på ....

 

// Laila 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar