Translate

måndag 17 juni 2024

Lite surt och värsta choken...

Förra veckan så hittade man en man 

i 60 års åldern död i en lägenhet.

Och de visade sig vara min stora systers 

minsta sons pappa 😱😨

Dom hade väl inte så värst bra kontakt,

men en då.

Han var alkoholist sen många många 

år tillbaka.

Så de var väl hjärtat som gav upp

till slut.

De ska bli en obduktion, för att

se vad som egentligen hände. 


Har dox känt han i 25 år,

så de känns ju lite tråkigt.

 

 Snart är de midsommar,

de var meningen att vi skulle åka till Irsta.

Men min fina vän mår inge vidare 💕

Så vi väntar och ser hur hon mår.

Annars blir de som vanligt att sitta hemma.

Men de funkar de är vi så vanna med. 

Bara denna vecka kvar,sen har manen 

SEMESTER.

Lite surt var de när min chef ringde

och sa att jag inte kunde ta ut mina sista

5 dagar som jag hade kvar i semester

dagar 😡

Hon vart lika förvånad som mig,

som vanligt har Västerås stad ändrat något.


Hade varit trevligt med lite extra pengar till semestern.

Men men de är vad det är...


// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar